9 Arbeidet vidare
I det vidare arbeidet med å utvikle kvaliteten til den vidaregåande opplæring i Møre og Romsdal skal vi i tida framover arbeide med måla som er satt i Delstrategi for kompetanse - kvalitet i vidaregåande opplæring:
Delstrategien har to hovudområde:
- Ei opplæring der flest mogleg fullfører og blir førebudde på samfunns- og arbeidslivet.
- Ei framtidsretta opplæring med kompetente tilsette.
Desse områda følger både Fylkesstrategi for kompetanse og plikta til fylkeskommunen om å halde ved lag og heve kvaliteten i vidaregåande opplæring (jf. § 17-12 i opplæringslova).
Vidare er det valt ut ei rekke handlingspunkt som særleg avgjerande bidrag til dei tre resultatmåla i Fylkesstrategi for kompetanse. Desse er dei utvalde handlingspunkta og resultatmåla dei er knytte til:
Resultatmål for samarbeid
Møre og Romsdal har etablert forpliktande samarbeid om kompetanse på tvers av bransjar, sektorar, forvaltningsnivå og utdanningsinstitusjonar.
For å nå resultatmålet skal vidaregåande opplæring samarbeide særleg om
- overgangar mellom opplæringsnivå
- relevant opplæring
- faget yrkesfagleg fordjuping (YFF)
Resultatmål for utdanningssystemet
Møre og Romsdal har eit omstillingsdyktig og fleksibelt utdanningssystem.
For å nå resultatmålet skal vidaregåande opplæring
- arbeide for at flest mogleg fullfører opplæringa
- sikre gode læringsmiljø
- sikre at alle får medverke opplæringa si
- gi god rådgiving knytt til utdannings- og yrkesval
Resultatmål for arbeidslivet
Møre og Romsdal har eit arbeidsliv som legg til rette for livslang læring, og der fleire blir kvalifiserte i samsvar med behova til arbeidslivet.
For å nå resultatmålet skal vidaregåande opplæring
- gi fleire tilsette meir etter- og vidareutdanning
- gi opplæring som er relevant og bidrar til å kvalifisere til arbeidslivet
- samarbeide om kompetanseheving med utdanningstilbydarar, arbeidsliv og andre kompetansemiljø